środa, 17 lipca 2013

First note

Witam!

W końcu zabrałam się za pierwszy post! Jest mi z tego powodu niezmiernie miło, może w końcu zacznę coś innego robić niż leżeć 24/7. Tak, z góry się przyznaję, że jestem uzależniona od oglądania seriali. Przepraszam, ale to nie moja wina, że to tak bardzo, ale to bardzo wciąga! ;<.

Od razu pozwolę sobie zaznaczyć, że to nie jest kolejny setny, albo raczej milionowy blog modowy (chociaż patrząc na statystyki zdecydowanie one górują w ostatnich miesiącach). Na modzie się niezbyt znam a mój gust woła o pomstę do nieba. Chociaż manię butów
i torebek tak jak większość kobiet posiadam. Uwielbiam muzykę, a jeszcze bardziej - teledyski. Kocham oglądać, jak artyści, reżyserzy i reszta ekipy, próbują przekazać sens
i całą głębie piosenki. VIVE czy for4TVmogła bym oglądać cały czas! (gdyby leciała tam tylko i wyłącznie muzyka a nie jakieś durne programy, których nie rozumieją nawet sami prowadzący, wtf?!) 

Nie posiadam jakiegoś wykształcenia reżysera, scenarzysty, kamerzysty, krytyka, pisarza, grafika itp., ale uwielbiam zwracać uwagę na szczegóły, detale jak i na sam ogół. Wszystko co jest puszczane w telewizji, w radiu, wszystko to, co znajduje się w internecie, jest dla odbiorcy, więc i odbiorca może skrytykować to, co zostało dla niego stworzone. 

Wszystkie nowości w świecie muzyki, filmu a może nawet i tej cholernej mody, będę
tu zamieszczać. Będę waszym pudelkiem w wersji niecodziennej. Nie mam talentu do pisania, większość osób wręcz mnie nie rozumie, ale trudno żyje się tylko raz. Moje życiowe motto brzmi: ,, i tak kiedyś umrę". Bardziej nic motywującego i prawdziwego nie udało mi się stwierdzić. >brawo< Wracając do tematu nie jestem jakąś szczególną fanką metalu czy hip-hop'u. Stawiam na pop, r&b, soul, rock i bliskie temu gatunki (chociaż i tak te są ze sobą blisko, ale wiecie o co chodzi ;P )

W każdym razie nikogo do bywania tu nie zmuszę, jednak zachęcam, bo kiedyś zapewne nadejdzie ten czas kiedy się rozkręcę ;D 

Trzymajcie kciuki i do następnego posta!


M.E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger